INFORMACJA dotycząca korzystania z posiłków w Szkole Podstawowej w Kruszu w roku szkolnym 2022/2023
1. Wysokość opłaty za obiady ustala dyrektor Szkoły przygotowującej posiłki w porozumieniu z organem prowadzącym. W roku szkolnym 2022/2023:
- opłata za obiad ucznia – 6,50 zł
- przedszkolaki: opłata za śniadanie + obiad – 11,00 zł , podwieczorek – 2 zł
2. Chęć korzystania przez ucznia (klas I-VIII) z posiłków należy zgłosić poprzez wypełnienie oświadczenie woli dot. korzystania z obiadów i złożenie u intendentki, w sekretariacie szkoły przed rozpoczęciem miesiąca (wyjątkiem jest wrzesień).O rezygnacji z obiadów należy poinformować w formie pisemnej na koniec miesiące poprzedzającego rezygnację do godz. 13.00.
3. Dzieci korzystające z obiadów finansowanych przez GOPS objęte są dożywianiem w okresie zgodnym z decyzją GOPS. Za dostarczenie decyzji do szkoły odpowiedzialni są rodzice lub prawni opiekunowie ucznia. Posiłki są wydawane od dnia następnego, po dostarczeniu decyzji GOPS do sekretariatu szkoły lub telefonicznego zawiadomienia szkoły przez GOPS.
4. Opłaty za posiłki należy dokonywać w nieprzekraczalnym terminie do 10 dnia następnego miesiąca (np. wpłaty za obiady wrześniowe dokonujemy do 10 października)
5. Wpłaty należy dokonywać w formie przelewu :
Nr konta 59 1160 2202 0000 0003 8957 8320
w opisie należy wpisać: imię i nazwisko dziecka, klasę, szkołę do której uczęszcza oraz miesiąc za który dokonuje się opłaty
6. Nieobecność ucznia, należy zgłosić do godziny 13.00 dnia poprzedzającego nieobecność, osobiście bądź telefonicznie u intendentki szkoły (Tel. 295910066)
7. Opłatę za wyżywienie dziecka oblicza się na podstawie liczby dni roboczych w danym miesiącu i aktualnej dziennej stawki żywieniowej
8. Wprowadza się odpis z tytułu nieobecności dziecka w szkole/przedszkolu w wysokości dziennej stawki żywieniowej :
- za każdy dzień nieobecności z wyłączeniem pierwszego dnia ,jeśli zgłoszenie nastąpiło w pierwszym dniu nieobecności dziecka
- od pierwszego dnia nieobecności ucznia, jeśli zgłoszenie nastąpiło w dniu poprzedzającym absencję do godz. 13.00.
8. Nieuiszczenie terminowych wpłat za obiady skutkować będzie skreśleniem ucznia z listy korzystających z dożywiania.
9. Opłata za herbatę w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 3,00 zł. 5 zł (od dnia 1 października 2022 r, decyzją Rady Roziców, została zmieniona wysokosć opłaty za herbatę na 5 zł/m-c)
Opłaty za herbatę należy uiszczać w sekretariacie szkoły , w terminie do 10 dnia każdego miesiąca.
10. Jadłospis, informacja o wysokości opłat za posiłki na dany miesiąc oraz inne ogłoszenia dot. spożywania posiłków są wywieszane na tablicy informacyjnej bądź stronie internetowej szkoły.
11. O wszelkich sprawach związanych z organizacją posiłków decyduje dyrektor szkoły.